VTech Kidizoom Smartwatch DX en Explor@ Park: "VTech Product kon niet gevonden worden"

Submitted by Jochus on Sun, 07/01/2018 - 19:30 | Posted in: Windows

Probleem:

Bij het aankoppelen van een VTech Kidizoom Smartwatch DX (via USB) aan de PC (software: Explor@ Park), krijgen we volgende foutmelding:

VTech Product niet gevonden. Sluit het VTech
product aan op de computer, zet het product
aan en probeer opnieuw.

Oplossing:

Aan de achterzijde van het uurwerk zit een pinnetje. Zet het pinnetje in de '0' stand. Wacht 30 seconden en plaats het terug in de '1' stand. Vervolgens probeer je opnieuw aan te koppelen. Het toestel kan nu wél geregistreerd worden.

Add new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Full HTML

  • Lines and paragraphs break automatically.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • You can enable syntax highlighting of source code with the following tags: <code>, <blockcode>, <bash>, <cpp>, <css>, <html5>, <java>, <php>, <sql>, <xml>. The supported tag styles are: <foo>, [foo].
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.