Add new comment

Submitted by Jochus on Tue, 09/02/2010 - 21:17
 

Toen het probleem zich begon voor te doen, heb ik er eerst zelf eens naar gekeken. En met die resultaten dan een ticket aangemaakt op die "incidents" applicatie. Dan moest ik een paar diagnose tools draaien. Vervolgens hadden ze meer details nodig over de HDD. Ik zit momenteel in Aalst en ben dan over de middag vlug eens tot de helpdesk gereden. 1u onderweg geweest (mijn boterhammen in de auto opgegeten) en dat dus in vrije tijd moeten doen.

Nu maandag (gisteren) de verplaatsing van mijne klant + afleveren aan de helpdesk heb'k gelukkig kunnen punteren. Ma die 2u dat ze er aan bezig waren, heb'k niet kunnen punteren. 'k Ben dan ook boodschappen gaan doen enzo. Deze morgen 4u bezig geweest met alles weer op te zetten, en dat ook kunnen punteren. In de namiddag moest'k iets voor RealDolmen zelf doen. Morgen ga ik terug naar de klant met een "zo-goed-als-mogelijk" opgebouwde laptop. Maar sommige dingen kan ik niet testen en zullen dus toch morgenvroeg moeten gebeuren.

Maw: ik versta dat je hem niet opnieuw kan binnensteken ;-) !

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Full HTML

  • Lines and paragraphs break automatically.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • You can enable syntax highlighting of source code with the following tags: <code>, <blockcode>, <bash>, <cpp>, <css>, <html5>, <java>, <javascript>, <php>, <sql>, <xml>. The supported tag styles are: <foo>, [foo].
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.